دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences

شرح وظایف

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۵/۱۴ | 
اهم وظایف و اختیارات:
  1. بررسی وضعیت نیروی انسانی براساس الگوی مصوب و پیشنهاد استخدام نیروی جدید یا تغییر شغل و نقل و انتقال نیروهای موجود به منظور تأمین نیازها در قالب بودجه مصوب
  2. تأمین کمبود نیروی انسانی به صورت موقت، از طریق به کارگیری افراد در مشاغلی که براساس سیاست‌‌ها و خط مشی‌های مصوب مجاز شمرده می‌شوند.
  3. همکاری با واحد تأمین نیروی انسانی برای انجام آزمون‌های استخدامی، مصاحبه تخصصی و تشکیل پرونده استخدامی و پیشنهاد شغل برای کارکنان
  4. توجیه و آشنا کردن کارکنان جدید با فعالیت‌های حوزه مسئولیت با همکاری سایر واحدهای حوزه
  5. بررسی وضعیت کارکنان قراردادی یا رسمی آزمایشی و استعلام نظر مدیران مستقیم آنان جهت تغییر وضعیت استخدامی آنان و ارائه پیشنهاد به اداره کل منابع انسانی سازمان پس از تصویب ارشد‌ترین مقام اجرایی
  6. کنترل حضور و غیاب کارکنان و گواهی انجام کار
  7. صدور احکام مرخصی کارکنان و نگهداری اطلاعات مربوط به آن
  8. پیشنهاد تغییر وضعیت انتقال کارکنان بر مبنای نظرات مدیران و پس از تصویب ارشد‌‌ترین مقام اجرایی
  9. انجام امور مربوط به خروج کارکنان از خدمت (بازنشستگی، لغو قرارداد، انتقال به سایر سازمان‌ها)
  10. پیشنهاد ترفیع شغلی و تنظیم کارنامه ارزیابی سالانه با همکاری مدیران واحدهای تابعه
  11. نگهداری سوابق خدمتی و اطلاعات فردی، شغلی و سازمانی کارکنان
  12. صدور احکام مأموریت اداری و تهیه وسایل و امکانات سفر اداری برای انجام مأموریت‌های داخلی
  13. صدور معرفی‌نامه اشتغال جهت ارائه به مراجع ذیربط
  14. انجام امور رفاهی و اجتماعی مربوط به کارکنان
  15. ثبت و ضبط نامه‌‌های وارده و صادره و ارائه خدمات پستی
  16. نگهداری سیستم بایگانی پرسنلی و موضوعی و ارائه اطلاعیه‌ها به مدیران از طریق مراجعه به سوابق و مدارک و پرونده‌ها
  17. بهره‌برداری از سیستم‌های مخابراتی (تلفن، فاکس)
  18. ارائه گزارش‌ها تخصصی و آمار و اطلاعات مورد نیاز در زمینه فعالیت‌‌های اداری، پرسنلی و رفاهی به مدیریت مافوق و واحدهای تخصصی ـ ستادی

دفعات مشاهده: 107 بار   |   دفعات چاپ: 5 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر