دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences

کلاس آموزشی: Proton Pump Inhibitors

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۴/۱۳ | 

در این جلسه آقای دکتر ناصری فر به بیان موضوع Proton Pump Inhibitors پرداختند.
اسلایدها در همین لینک قابل دسترس میباشند.


دفعات مشاهده: 94 بار   |   دفعات چاپ: 9 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

کلاس آموزشی: بررسی روایی و پایایی پرسشنامه

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۴/۱۳ | 

در این جلسه که با همزمان با جلسه پژوهشی (هر هفته یکشنبه، ساعت 7:30) برگزار گردید، آقای دکتر قنبری - از اعضا هیات علمی مرکز- به بیان موضوع روایی و پایایی پرسشنامه پرداختند.
اسلایدها در همین لینک قابل دسترس میباشند.


دفعات مشاهده: 100 بار   |   دفعات چاپ: 8 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

برگزاری جلسه مشترک مرکز تحقیقات گوارش و کبد و بحث چهار مورد

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۴/۱۳ | 

در این جلسه که با حضور 22 نفر از متخصصین داخلی، جراحی و رادیولو‍ژی در تاریخ 13 تیر ماه 1396 ساعت 12:30 در محل سالن اجتماعات مرکز برگزار گردید، به بحث و بررسی موارد زیر پرداخته شد:

1. معرفی چهار مورد از بیماران مشترک جراحی و داخلی

2. ارایه Neoadjuvant Chemotherapy

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE

AWT IMAGE


دفعات مشاهده: 160 بار   |   دفعات چاپ: 13 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

آموزش هفتگی: جلسه 3) روش جستجو در منابع اطلاعاتی- بخش اول

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۴/۱۱ | 

این جلسه آموزشی با هدف توانمندسازی هیات علمی مرکز تحقیقات بیماریهای گوارش و کبد در مورخه 12 تیرماه 1396 - دوشنبه - ساعت 7:30 صبح در سالن اجتماعات مرکز برگزار می گردد. از عموم اعضا محترم هیات علمی برای شرکت در این جلسه دعون بعمل می آید.

زمان: 7:30 صبح

دریافت اسلایدها


دفعات مشاهده: 139 بار   |   دفعات چاپ: 8 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

جلسه آموزشی 2) اصول کلی داوری مقالات

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۴/۱۱ | 

در این جلسه آموزشی با مباحث اولیه داوری مقالات آشنا گردیدیم.

دریافت فایل تمپلت داوری مقالات


دفعات مشاهده: 133 بار   |   دفعات چاپ: 8 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

جلسه آموزشی 1) مشکلات نویسندگان

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۴/۱۱ | 

در یک جلسه آموزشی به این مشکلات پرداخته و توضیح داده شد.

دریافت اسلایدها


دفعات مشاهده: 142 بار   |   دفعات چاپ: 12 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

سایر مطالب این بخش