دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences
  • رفاه و تعاون
  • ورزش کارکنان
  • خدمات امور عمومی

تور
اماکن اقامتی
بیمه تکمیلی

مسابقات

یزنامه های ورزشی


معرفی اداره دبیرخانه و سامانه

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۳/۱۳ | 

سامانه خدمات اداری(میز خدمت)

میز خدمت برای دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات دستگاه‌های اجرایی و همچنین تکریم ارباب‌رجوع راه‌اندازی شد و دستگاه‌های مشمول این قانون مکلف شدند واحد هماهنگ‌کننده‌ای با عنوان "میز خدمت" در طبقه همکف ساختمان و با اعطای اختیارات، راه‌اندازی کنند تامراجعه‌کنندگان بدون حضور درواحدهای داخلی دستگاه، خدمت مورد نیاز خود را تنها از طریق این میز دریافت نمایند.

در راستای بهبود فرآیندهای ارائه خدمت به ارباب رجوع، سامانه خدمات اداری دانشگاه (میز خدمت) در اواخر بهمن ماه سال 90 با اهداف ذیل در طبقه همکف ستاد مرکزی دانشگاه آغاز بکار کرد.

اهداف راه اندازی:

  • افزایش رضایتمندی ارباب رجوع
  • تسریع ارائه خدمات
  • کاهش زمان انتظار و سرگردانی ارباب رجوع
  • تمرکز بیشتر کارشناسان بر امور کارشناسی
  • حذف امور بدون ارزش افزوده
  • کاهش اتلاف حرکتی ارباب رجوع

شرح وظایف   سامانه خدمات اداری(میز خدمت)

  1. کمک هزینه ازدواج / فوت
  2. ارائه احکام و فیش حقوقی بازنشستگان
  3. برقراری / قطع کمک هزینه اولاد و عائله مندی
  4. ایجاد و ابطال بیمه تکمیلی و برقراری حقوق وارث
  5. گواهی بازنشستگی
  6. مکاتبات جهت پرداخت غرامت بیمه عمر/صدور کارت المثنی منزلت/پزشکی قانونی/ استعلام از اداره آمار
  7. پاسخگویی به ارباب رجوع حضوری و تلفنی
  1. ثبت نامه های کسر از حقوق و گواهی ضمانت برای بازنشستگان
  2. پاسخگویی به تلفن و ارباب رجوع
  3. ثبت نامه های تاییدیه و فکس نامه ها به بانک یا صندوق
  4. بطال دفترچه بیمه(ثبت نامه ها)
  5. ارائه احکام و فیش حقوقی بازنشستگان
  1. ثبت و اسکن نامه های وارده ارباب رجوع
  2. پاسخگویی و پی گیری نامه های حضوری و تلفنی و پیامکی ارباب رجوع
  3. ارجاع نامه به واحد های ریاست-معاونت توسعه و مدیریت دانشگاه
  4. دریافت پرینت شروع ومعرفی و معافیت طرح و نامه های صادره
  1. انجام کلیه امور مربوط به مشمولین و ضریب کا
  2. انجام کلیه امور مربوط به شرکت آوای سلامت
  3. انجام کلیه امور مربوط به استخدام
  4. ارائه احکام کارگزینی و فیش حقوقی
  5. اطلاع رسانی از فرایند ها و بخشنامه های استخدامی به مراجعین
  6. پیگیری نامه ها و ارجاعات
  7. دریافت پاسخ و استعلامات انجام شده
  8. راهنمایی ارائه درخواستهای حق اولاد/گواهی اشتغال شاغلین
  9. پاسخگویی و راهنمایی ارباب رجوع به صورت تلفنی و حضوری
  1. ثبت درخواست های دانشجویان و فارغ التحصیلان
  2. اسکن مدارک و پرونده ها
  3. تحویل گواهی موقت
  4. مکاتبات مربوط به نظام وظیفه
  5. راهنمایی درخصوص پیگیری مکاتبات
  6. ارائه فرم های مربوطه و اطلاعات در خصوص مدارک لازم جهت امور آموزشی
  7. ثبت نامه های وارده/ارسالی و دریافت نامه از طریق تلفنی
  8. جوابگویی به ارباب رجوع و پیگیری نامه ها از طریق تلفنی
  9. ثبت درخواست نامه های مربوط به استعداد های درخشان و هیئت علمی

دبیرخانه مرکزی

مکاتبات اداری یکی از وسایل انتقال اطلاعات برای اجرای وظایف در هر سازمان است که در نهایت قسمت عمده آن به اسناد ومدارک با ارزش سازمان تبدیل می شود.

باتوجه به اهمیت مکاتبات اداری و سهم بزرگ آن در پیشبرد هدف یا اهداف مورد نظر لازم است که به اصولی که رعایت آنها باعث گردش صحیح کار و افزایش کارایی می شود توجه کرد.

دبیرخانه برقراری ارتباط اداری سازمان متبوع با واحدهای داخلی و سایر سازمانها از طریق تبادل اطلاعات را برعهده دارد.

شرح وظایف  دبیرخانه مرکزی

  • دریافت کلیه مکاتبات دانشگاه از طریق پست و نامه رسان واحدها و تفکیک نامه واحدها
  • دریافت، تفکیک و توزیع کلیه مکاتبات از پست
  • دریافت و ثبت نامه های صادره و ارسال از طریق اتوماسیون اداری و یا نامه رسان به مقاصد مربوطه
  • ارتباط با اتوماسیون اداری وزارت متبوع
  • دریافت و ارسال مکاتبات دانشگاه از طریق شبکه دولت
  • پاسخگویی  حضوری،تلفنی وپیامکی به ارباب رجوع در خصوص موارد مرتبط با دبیرخانه


دفعات مشاهده: 252 بار   |   دفعات چاپ: 18 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر