دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences
  • ریاست
  • معاونت آموزشی
  • معاونت پژوهشی
  • معاونت بین الملل
  • معاونت پشتیبانی
  • معاونت دانشجویی و فرهنگی
  • کمیته تحقیقات دانشجویی


معاون پشتیبانی دانشکده
دفتر معاونت پشتیبانی
شرح وظایف معاونت پشتیبانی


مرکز تلفن
تاسیسات
خدمات
انبار
نقلیه

راهنمای فارغ التحصیلان

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۳/۱ | 

دانشجوی عزیز ، سلام
برای انجام امور فارغ التحصیلی ، مطالب زیر را با دقت مطالعه و ۱۵ مرحله ای که به صورت گام به گام در زیر توضیح داده شده را پیش روید .
 
مراحل امور فراغت از تحصیل در داخل دانشکده :

  1. به محض مشاهده نمرات نهایی شده در سیستم سما ، یک برگ از فرم تسویه حساب واحد رفاه را تحویل گرفته و نسبت به تکمیل اطلاعات قسمت دانشجو در آن اقدام کنید . برگه را نزد کارشناس مربوطه در اداره آموزش برده تا بررسی و پاراف شود . سپس آن را نزد واحد رفاه برده تا توسط مسئول واحد ، امضا گردد . سپس برگه را نزد معاون پشتیبانی و دانشجویی دانشکده برده و امضا بگیرید و بعد آن را به واحد دبیرخانه ببرید تا شماره و تاریخ در آن درج گردد و ممهور به مهر دانشکده شود .
  2. دو برگ از فرم تسویه حساب اداره آموزش را تحویل گرفته، کلیه جاهای خالی ( مشخصات شناسنامه ای و تحصیلی ، آدرس ، تلفن ثابت و همراه ، تاریخ ، امضا و ... ) را با دقت پر کنید .
  3. پس از تکمیل فرم های تسویه حساب آموزش ، آن ها را به اداره آموزش نزد کارشناس مربوط به رشته خود ببرید . کارشناس آموزش پس از بررسی پرونده دانشجویی شما ، در صورتی که هیچ گونه مشکلی نباشد ، فرم های تسویه حساب را پاراف می نماید .
  4. برگه ها را نزد مسئول اداره آموزش ببرید تا در قسمت آموزش ، مهر و امضای ایشان درج گردد .
  5. برگه ها را نزد واحد سمعی و بصری ( امور کلاس ها ) برده تا در قسمت مربوطه ، مهر و امضا درج گردد .
  6.  برگه ها را به واحد کتابخانه برده تا مهر و امضا در آن درج گردد .
  7.  برگه ها را به واحد انفورماتیک برده تا مهر و امضا در آن درج گردد .
  8.  برگه ها را به واحد دانش آموختگان برده تا مهر و امضا در آن درج گردد .
  9. برگه ها را به سالن تربیت بدنی دانشکده ببرید تا توسط مسئول تربیت بدنی امضا شود .

مراحل امور فراغت از تحصیل در خارج از دانشکده :

  1. برگه ها را به کمیته انضباطی دانشگاه برده تا مهر و امضا در آن درج گردد.
  2. برگه ها را به کتابخانه مرکزی دانشگاه برده تا مهر و امضا در آن درج گردد.
  3. برگه ها را به امور تربیت بدنی دانشگاه برده تا ممهور به مهر تربیت بدنی شود .
  4. برگه تسویه حساب واحد رفاه را به معاونت دانشجویی برده و پس از تحویل به آن امور ، برگه اعلام میزان بدهی اداره رفاه و تعاون را به صورت تایپ و مهر و امضا شده را دریافت نمایید.
  5.  دو برگه تسویه حساب واحد آموزش که کلیه موارد آن تکمیل و مهر و امضا گردیده به علاوه برگه اعلام میزان بدهی مهر و امضا شده به علاوه کارت دانشجویی به انضمام یک قطعه عکس ۴ × ۳ و یک سری تصویر از صفحات شناسنامه و کارت ملی تحویل کارشناس مربوط به رشته خود در اداره آموزش دانشکده دهید .

 
* دانشجوی عزیز ، کلیه ی امور اداری فرآیند فراغت از تحصیل شما انجام شده است . حدود دو هفته فرآیند اداری شما در دانشکده زمان می برد تا پرونده فراغت از تحصیل شما به ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران ارسال گردد و مابقی امور در اداره فارغ التحصیلان دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام می شود .
 
پس از سپری شدن دو هفته از زمان تحویل مدارک تسویه حساب به اداره آموزش ، به اداره پست منطقه چهارده واقع در میدان ولیعصر مراجعه فرمایید و درخواست مدرک موقت از دانشگاه علوم پزشکی ایران
بدهید تا به محض آماده شدن مدرک ، از طریق اداره پست به آدرس شما ارسال گردد .
 
به امید موفقیت شما در کلیه ی مراحل زندگی و دیدار شما در مقاطع تحصیلی بالاتر
اداره آموزش دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی

 


دفعات مشاهده: 889 بار   |   دفعات چاپ: 34 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر