دانشگاه علوم پزشکی ایران
Iran University of Medical Sciences
  • ریاست
  • معاونت آموزشی
  • معاونت پژوهشی
  • معاونت بین الملل
  • معاونت پشتیبانی
  • معاونت دانشجویی و فرهنگی
  • کمیته تحقیقات دانشجویی


فرم ها
راهنما ها
فرآیندها
آیین نامه ها


ارتباط با معاونت

پژوهش در آموزش

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۳/۲۲ | 
پژوهش در هر موضوع در دنیای امروز نقشی اساسی در تمامی امور مرتبط با بشیریت است. از مهمترین موارد انسان ها آموزش است، در همین راستا دفتر توسعه آموزش دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی یکی از پژوهش های خود را در خصوص پژوهش آموزش در اختیار بازدید کنندگان و همراهان خود می گذارد.
 
پژوهش در آموزش (قسمتی از آن)
 

دریافت متن کامل این پژوهش:
دریافت فایل شماره ۱ پژوهش
دریافت فایل شماره ۲ پژوهش

دفعات مشاهده: 325 بار   |   دفعات چاپ: 13 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

کارگاه ها و ژورنال کلابهای اخیر دفتر توسعه آموزش دانشکده

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۳/۲۱ | 
کارگاه ها و ژورنال کلابهای اخیر دفتر توسعه آموزش دانشکده دفتر توسعه آموزش در جهت تعالی نام خود هر ساله به برگزاری کارگاه و ژورنال کلاب جهت متقاضیان و علاقه مندان در هر موضوع برگزار می نماید. در ادامه فهرست برخی از کارگاه ها و ژورنال کلاب های دانشکده مدیریت در سال های گذشته را ملاحظه می نمایید.
کارگاه ها و ژورنال کلابهای اخیر دفتر توسعه آموزش دانشکده در سال  ۱۳۹۶ (ویژه اعضای هیئت علمی)
 
ردیف عنوان استاد تاریخ محل برگزاری موضوع
۲ کارگاه دکتر اسکروچی و  مهندس کسائیان ۸/۲۴ سایت ارشد محتوی الکترونیک و نرم افزار moodle
۲ ژورنال کلاب خانم محقق و
خانم دکتر نعمتی
۹/۱ سالن کنفرانس شماره
یک
Exploring the function and effectiveness of knowledge brokers as facilitators of  knowledge translation in health-related settings: a systematic review and thematic analysis
۳ کارگاه دکتر اسکروچی و مهندس کسائیان ۹/۸ سایت ارشد تدریس خلاقیت برای مدرسان
۴ ژورنال کلاب دکتر تورانی ۹/۲۲ کنفرانس یک How should we assess knowledge translation in research organizations; designing a knowledge translation self-assessment tool for research institutes (SATORI)
۵ ژورنال کلاب دکتر  ابراهیمی
 
۹/۲۷ سالن کنفرانس شماره
یک
Assessment on the Dissemination and Knowledge Translation of Medical Students and PhD Students’ Theses in the Year ۲۰۰۶-۲۰۱۳
۶ ژورنال کلاب دکتر حسین احمدی ۱۰/۶ Assimilation of enterprise systems: the effect of institutional pressures and the mediating role of top management
۷ کارگاه دکتر آرین ۱۰/۱۳ سایت ارشد تحلیل سری های زمانی با نرم افزار Spss
۸ ژورنال کلاب خانم دکتر دهناد و خانم دکتر باقرزاده
 
۱۰/۲۰ سالن کنفرانس شماره
یک
Knowledge translation and ethics in public and population health from a knowledge management perspective
۹ کارگاه دکتر آرین ۱۰/۲۷ سایت ارشد تحلیل سری های زمانی با نرم افزار STATA
۱۱ کارگاه دکتر آرین ۱۱/۱۱ سالن کنفرانس شماره
یک
شیوه انجام مصاحبه در مطالعات کیفی
۱۳ کارگاه دکتر اسکروچی ۱۱/۲۵ سالن کنفرانس شماره
یک
آشنایی با روند تغییرات در پایگاه ISI
۱۵ کارگاه دکتر آرین ۱۲/۹ سایت ارشد تحلیل داده های کیفی با نرم افزار MAXQDA
۱۶ کارگاه دکتر اسکروچی ۱۲/۱۶ سالن کنفرانس شماره
یک
روش آشنایی و تشخیص اعتبار مجلات علمی پژوهشی
 
کارگاه ها و ژورنال کلابهای اخیر دفتر توسعه آموزش دانشکده در سال  ۱۳۹۵ 
 
کارگاههای برگزار شده در سال ۹۵
۸ ساعت تولید محتوای مجازی ۲و۱
۱۲ ساعت آموزش نرم افزارStoryLine
۴ساعت ترجمان دانش
۴ساعت رایانش ابری
۲ ساعت پژوهش در آموزش
۴ ساعت Camtasia

 
َژورنال کلابهای برگزار شده در سال ۹۵
۹۵/۷/۷ مدل  Action Research در آموزش
۹۵/۷/۱۴ کاربرد سازی نتایج پژوهش و موانع آن
۹۵/۸/۵ وضعیت انتقال و ترجمان دانش در مراکز تحقیقاتی
۹۵/۸/۱۸ تفکر انتقادی در اموزش الکترونیکی
۹۵/۹/۳ Information encountering on social media and tacit knowledge sharing
۹۵/۱۰/۱ تحلیل سری زمانی
۹۵/۱۰/۲۹ عوامل موثر بر تعداد استناد

 
کارگاه ها و ژورنال کلابهای اخیر دفتر توسعه آموزش دانشکده از سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۳۹۴
 
ردیف نام کارگاه تاریخ و ساعت اجرا نام مدرسین گروه هدف
۱ اخلاق در پژوهش ۲۰ /۰۹/۹۲ (۸:۳۰ تا ۱۳) دکتر قالیچی اعضای هیئت علمی
۲ مرور سیستماتیک(۲ روزه) ۰۱و۰۲/۱۱/۹۲
سه شنبه ۸:۳۰ تا ۱۵،چهارشنبه ۸:۳۰ تا۱۲:۳۰
دکتر رواقی اعضای هیئت علمی
۳ اصول روش تحقیق کیفی با رویکرد فنومنولوژی(۲ روزه) ۰۸و۰۹/۱۱/۹۲ ،(۸:۳۰ تا ۱۵) دکتر پیروی اعضای هیئت علمی
۴ جستجوی متون پیشرفته  و EndNote ۲۱/۱۲/۹۲،ساعت(۸:۳۰ تا۱۵) خانم علی بیک اعضای هیئت علمی
۵ جستجوی متون پیشرفته  و EndNote(۲ روزه) ۲۰و۲۱/۰۳/۹۳،ساعت(۸:۳۰ تا۱۵) خانم علی بیک اعضای هیئت علمی
۶ آشنایی با سیستم مجازی و سیستم LMS دانشگاه ۱۶/۰۷/۹۳، ساعت(۸ تا ۱۲) دکتر دهناد
مهندس یارمحمدی
اعضای هیئت علمی
۷ تولید محتوای آموزشی در فضای مجازی ۰۷/۰۸/۹۳، ساعت(۸ تا ۱۲) دکتر فاطمه نامی اعضای هیئت علمی
۸ تکنیکهای تئاتر در تدریس ۱۷/۱۰/۹۳،ساعت (۸:۳۰ تا۱۲:۳۰) دکتر سیدین اعضای هیئت علمی
۹ Health Systems Assessment; WHO Framework ۳۰/۲/۹۴، ساعت (۸:۳۰ تا۱۱) دکتر رواقی اعضای هیئت علمی و دانشجویان PhD
۱۰ مشاوره در ویرایش انواع اطلاعات و زبان علمی مقالات انگلیسی(۳ روزه) ۲۵/۰۶/۹۴و۰۸و۰۱/۰۷/۹۴،ساعت(۸ تا ۱۲) دکتر صیفوری اعضای هیئت علمی
۱۱ مجموعه کارگاه نرم افزارهای تولید محتوا در آموزش مجازی:
Camtasia, Edit by paint, Podcasts
۱۵/۰۷/۹۴، ساعت (۸:۳۰ تا۱۲:۳۰) دکتر دهناد
مهندس یارمحمدی
اعضای هیئت علمی
۱۲ آیین نگارش و ویرایش متون فارسی ۰۶/۰۸/۹۴، ساعت (۸:۳۰ تا۱۲:۳۰) دکتر شهنازشاهنده اعضای هیئت علمی
۱۳ آشنایی با پایگاه استنادی Scopus(روش های جستجوی تخصصی و استخراج شاخص های علم سنجی) ۱۳/۰۸/۹۴، ساعت (۸:۳۰ تا۱۲:۳۰) دکترلیلا نعمتی انارکی
خانم نیلوفرمحقق
اعضای هیئت علمی
 
 کارگاه ها و ژورنال کلابهای اخیر دفتر توسعه آموزش دانشکده از سال ۱۳۹۰ تا سال ۱۳۹۱
 
ردیف نام کارگاه تاریخ و ساعت اجرا نام مدرس ساعت
۱ استفاده از سامانه یادگیری الکترونیکی چهارشنبه۰۳/۰۸/۹۱
ساعت(۱۱:۳۰ تا۸:۳۰)
آقای دکتر کامکار
آقای دکتر لنگری زاده
۳
۲ ارزیابی دانشجوویژه اعضای هیئت علمی گروه مدیریت و اقتصاد بهداشت ۱۰/۰۸/۹۱ (۸:۳۰ تا۱۲:۳۰)
(۸:۳۰ تا۱۲:۳۰)   ۰۱/۰۹/۹۱
خانم دکتر دهناد، –آقای دکتر دلگشائی-آقای دکتر صالحی ۸
۳ لاگ بوک
(Logbook)
چهارشنبه۱۷/۰۸/۹۱
ساعت(۱۲:۳۰-۸:۳۰ )
سرکارخانم دکتر بیگدلی ۴
۴ استنباط آماری در مطالعات ژنتیک دوشنبه ۲۰/۰۹/۹۱     (۱۰ تا ۱۲) خانم دکتر خداکریم ۲
۵ نحوه نگارش C.V آکادمیک به زبان انگلیسی ۱۳/۱۰/۹۱ (۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰) آقای دکتر مصدق راد ۴

دفعات مشاهده: 548 بار   |   دفعات چاپ: 34 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

فرآیندهای دفتر توسعه آموزش

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۳/۸ | 

دفعات مشاهده: 851 بار   |   دفعات چاپ: 140 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

فرآیندهای دفتر توسعه آموزش

 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۳/۷ | 
جهت دریافت هر یک از فرآیندهای دفتر توسعه آموزش دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی روی نام هر یک کلیک نمایید.
 
  • فرآیند محاسبه و پرداخت تمام وقتی
  • فرآیند ارزشیابی آنلاین استاد
  • فرآیند ارزشیابی دستی استاد
  • فرآیند انتخاب مسئولین کمیته ها
  • فرآیند برگزاری جلسات
  • فرآیند برگزاری کارگاه
  • فرآیند برنامه ریزی کارگاه
  • فرآیند ترفیع پایه
  • جمع آوری طرح درس
  • فرآیند مجازی سازی دروس

دفعات مشاهده: 349 بار   |   دفعات چاپ: 9 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر